Re: FireWire

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 03:26:08 MET

On Sun, 19 Dec 1999 11:59:27 +0100, "ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>ale zakrecony post....^_^
:-)))

>ten post natchnal mnie do zblizonego zapytania
>czy plyta ze zlaczem FireWire (co to takiego ??)
>to jedyny sposob na zgrywanie filmow w formacie
>video DV na kompa - czy moze jest jakic prostrzy
>(tanszy) sposob ????
Karta do zgrywania wideo. Tansza - ale gorsza jakosc, drorzsza (duzo)
- jakosc porownywalna.
Przez IEE1394 wszytsko idzie cyfrowo, a te inne rozwiazania to
konwersja sygnalu analog. wideo i digitalizacja = strata jakosci.
jesli masz taka kamere to najbardziej oplaca sie kupic plyte ASUSA z
IEE (ok 100zl). Najtansza karta do digitalizacji kosztuje tyle samo a
jakosc materialu zgrabowanego materialu jest znacznie gorsza.
BTW osobna karta z FireWire kostuje chyba tyle samo co wyzej
wymieniona plyta.

>pytam przy okazji bo mam dostep do kamery DV
>ale i tak mam tuner TV ktory pozwala mi na zgrywanie
>obrazu, BTW niestety kiepskiej jakisci...
Tuner TV?
Nie obrazaj kamery. ;-)
Te zabawki nie kompresuja na biezaco i przy wyrzszych rozdzialkach
dysk nie bedzie sie wyrabial. A rozdzielczosc 320xiles tam to lekka
kaszana.

>ZOMO
Pozdrowka
GLide