Re: FireWire

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 11:59:27 MET

Marcin Gajowiak wrote in message <83h9pa$6e9$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>Jestem zainteresowany kupnem plyty ze zlaczem FireWire i w zwiazku z tym
mam pytanie jakie plyty dostepne w Polsce maja tkie zlacze. Zlacze to
chcialbym uzywac do zgrywania obrazu video DV na dysk komputer

ale zakrecony post....^_^

ten post natchnal mnie do zblizonego zapytania
czy plyta ze zlaczem FireWire (co to takiego ??)
to jedyny sposob na zgrywanie filmow w formacie
video DV na kompa - czy moze jest jakic prostrzy
(tanszy) sposob ????

pytam przy okazji bo mam dostep do kamery DV
ale i tak mam tuner TV ktory pozwala mi na zgrywanie
obrazu, BTW niestety kiepskiej jakisci...

ZOMO