Re: Padly pamieci czy blad P III ?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 00:41:44 MET

koksik napisał(a) w wiadomości: <83bi7p$cip$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Witam !
>
>Dalem sobie juz rade z opdowiednim przydzieleniem IRQ dla sprzetu - a tu
>kolejny problem.
>Co jakis czas przy starcie Win'98 melduje "windows fatal error - you mus
>restart computer"
>
>Po paru restartach komp startuje. Spoko dziala w grach, czasami tylko sie
>wiesza przy defragmentacji
>speeddiskiem z pakietu NU 2000.
Też mam BE6, tyle, że z Celeronem i mam podobnie - tzn. czasem jest błąd
ochrony, a po restarcie już OK, zazwyczaj. I jeszcze coś - jak chcę
doinstalować jakiś sprzęt, to podczas wykrywania urządzeń P&P mam "program
wykonał nieprawidłową operację", czy coś takiego - zawsze. Na niebieskim
ekranie oczywiście :) Potem pisze, że rundll32 spowodował błąd w module
user.exe. Ale windę przeinstalowywałem już kilka(naście? ;) razy i dalej
to samo, więc to chyba nie windy wina :( Pozostaje BE6, no bo co innego?
Najlepsze jest to, że jak chcę zainstalować nowy sprzęt, to muszę
przeinstalowywać windę :(. Jak będę miał chwilkę, to popróbuję nowszy
BIOS, ale Ty już masz, więc to chyba nie to :(. BTW, jaki jest najnowszy
do BE6'óstki?

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl