Re: Nagrywanie audio - test plytek

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 00:05:53 MET

Pawel Paluszynski napisał(a) w wiadomości: ...
>(...)Generalnie muzyke powinno sie ngrywac z dwukrotna predkoscia, zeby
uniknac
>trzaskow.
A ja nagrywam 1x. Chociaż moja nagrywarka może właśnie 2x :) Tyle, że jak
nagrywam 2x, to, co prawda, trzasków nie ma, ale kiedy próbuję odtworzyć
to u kumpla na diskman'ie, z włączoną funkcją anty-shock (czy jak jej
tam), to się nie da :( (normalnie idzie bez problemu). Gdyby ktoś nie
wiedział - kiedy ta funkcja jest włączona, to płyta kręci się trochę
szybciej (2x ?) i odczytane dane są wrzucane najpierw do pamięci, tak, że
w razie wstrząsu starcza tego na jakieś 2 sek. Nie wiem na czym mi
przyjdzie słuchać moich płyt - stąd to 1x nagrywanie.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl