Re: Co kupic?

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 23:55:42 MET

Hoborg napisał(a) w wiadomości:
>chwila, ale na razie intel robi proce pod slot1 ,wiec o co chodzi,

Chodzi o to jak slusznie napisales "na razie" za chwile wprowadzi slot1 i
juz trzeba bedzie wymieniac plyte z procesorem.

>wiadomo,ze za 5 lat bedzie jakis inny standard...
>a socket7 nie jest zbyt popularny,prawda?

ROTFL! Nie rozsmieszaj mnie! Nawet moja mama wie, ze w komputerach standardy
zmieniaja sie czesciej niz raz na dwa lata czy nawet raz na rok. Wiec
pisanie, ze za 5 lat bedzie inny standard jest dla mnie paplaniem bez sensu.

Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl