Re: Co kupic?

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 00:18:43 MET

>Dobra jest różnica ok.300zł.

>Teraz sprawdz jak tak oba sprzęty sprawdzają się w grach :)
>Miałem K6-2 300_at_350 i jak ktoś ma kase na Celka i myśli o graniu
>to niech trzyma się od serji K6-X z daleka.
>Nawet niepodkręcone Celki 300A dawały baty mojemu o 50Mhz
>szybszemu AMD'kowi.
Nie kolego. Zalezy jakie gry porownujesz. Wcale nie ma tak duzej roznicy, a
po zakupieniu za te 300 zl lepszej karty graficznej albo wiekszej ilosci
ramu gry beda dzialaly szybciej. Nie chce sie z toba klocic, ale roznica nie
jest taka duza jak ty ja opisujesz.
Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl