CD-AUDIO i Yamaha CRW-6416S

Autor: Piotrek Szymański (szyman_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 21:48:40 MET

Hi!

Przy nagrywaniu płyt CD-Audio lub płyt Mixed Mode z CD-AUDIO po nagraniu
płyty ścieżki dźwiękowe zawierają trzaski. Używałem już różnych programów
(WinOnCD, Adaptec EasyCD) a i tak mam ten sam problem. Czy jest to wina
nagrywarki - wiem, że inne osoby mające taką nagrywarkę też mają takie
problemy.
Więc jak prawidłowo można nagrać płytę Audio?

---
Szyman (szyman_at_free.polbox.pl)
Aaaa! Już tylko 12 dni do końca roku! Czy zagłosowałeś już na najlepszą
piosenkę tego stulecia? => http://www.magres.pdi.net/2000/