Re: CD-AUDIO i Yamaha CRW-6416S

Autor: Lukasz Jaworski (ender_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 12:58:48 MET

Piotrek Szymański <szyman_at_free.polbox.pl> wrote:
> Hi!

> Przy nagrywaniu płyt CD-Audio lub płyt Mixed Mode z CD-AUDIO po nagraniu
> płyty ścieżki dźwiękowe zawierają trzaski. Używałem już różnych programów
> (WinOnCD, Adaptec EasyCD) a i tak mam ten sam problem. Czy jest to wina
> nagrywarki - wiem, że inne osoby mające taką nagrywarkę też mają takie
> problemy.
> Więc jak prawidłowo można nagrać płytę Audio?

Zgraj najpierw plytke do WAV'ow, przesluchaj czy nie ma trzaskow, pozniej
nagraj jakims programem, i wszystko. Nie powinienes miec problemow.

> ---
> Szyman (szyman_at_free.polbox.pl)

Ender

IRC: Ender                                           IRL: Lukasz Jaworski
EMAIL: ender_at_rpg.pl                                  UIN: 46373966
             Uwazaj o co prosisz bo mozesz to dostac ...