Re: CD-AUDIO i Yamaha CRW-6416S

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 10:24:18 MET

"Piotrek Szymański" wrote:

> Hi!
>
> Przy nagrywaniu płyt CD-Audio lub płyt Mixed Mode z CD-AUDIO po nagraniu
> płyty ścieżki dźwiękowe zawierają trzaski. Używałem już różnych programów
> (WinOnCD, Adaptec EasyCD) a i tak mam ten sam problem. Czy jest to wina
> nagrywarki - wiem, że inne osoby mające taką nagrywarkę też mają takie
> problemy.
> Więc jak prawidłowo można nagrać płytę Audio?

Nagrać normalnie - ja na tej nagrywarce nagrałem kilka nawet x6 i
potestowałem - identyczne jak oryginał, ale tracki/image były ściągane
na TEACu. Pewnie ściągasz też Yamahą, a ona nie nadaje się do tego
(zgraj kilka razy ten sam kawałek i "porównaj wg zawartości" w WC).

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl