FireWire

Autor: Marcin Gajowiak (denver_at_swallow.ar.lublin.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 01:44:26 MET

Jestem zainteresowany kupnem plyty ze zlaczem FireWire i w zwiazku z tym mam pytanie jakie plyty dostepne w Polsce maja tkie zlacze. Zlacze to chcialbym uzywac do zgrywania obrazu video DV na dysk komputerJestem zainteresowany kupnem plyty ze zlaczem FireWire i w zwiazku z tym mam pytanie jakie plyty dostepne w Polsce maja tkie zlacze. Zlacze to chcialbym uzywac do zgrywania obrazu video DV na dysk komputerJestem zainteresowany kupnem plyty ze zlaczem FireWire i w zwiazku z tym mam pytanie jakie plyty dost
epne w Polsce maja tkie zlacze. Zlacze to chcialbym uzywac do zgrywania obrazu video DV na dysk komputera