Re: "kochane" PKO BP (czyt. znienawidzone)

Autor: ezprawa (ezprawa_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 07:30:26 MET

> włamania
> na
>

> Skad ja to znam....
> Place od ponad 2 lat za skradzione czeki (11 000zl) mimo, ze zlodzieja
> zlapali za raczke jak
> realizowal kolejny skradziony czek...
> PKO BP to banda zlodziei... dno i 30 metrow mulu.
>
> --
>
> Pozdro.
> Padre.
> _______________________
> legzio_at_wil.waw.pl
mozecie wszedzie sprawdzic na co dzien jak banki dbaja o
bezpieczenstwo obrotu czekowego,
aby zrealizowac czek trzeba zlozyc podpis taki jak w okazanym
dowodzie tozsamosci , zluzcie inny swoj podpis , wyplata w 99 %
gwarantowana ;-))))
apix

--
Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania
polskiego Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go