Re: zmiana partycji dyskowych bez utraty danych

Autor: Bartosz Piotr Hubal (bhubal_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 07:33:18 MET

On Sat, 18 Dec 1999, Pszemol wrote:

> Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> w artykule news:8g2o5skvcer65p9fl0=
l2t9u8u1amui14gg_at_4ax.com pisze...

Ja na dysku 8.4 GB uzywam PM 4.01 i dziala ok z partycjami linuxowymi,
fatowskimi czy ntfs-owskimi, jednak przy zmianie wielkosci radze uwazac na
zainstalowane bootmanagery i po zakonczonej operacji podejrzec jakims
prostym programem (np. Ranish Partition Manager) czy w MBR rzeczywiscie
sie pojawily nowe wielkosci partycji (przed restartem rzecz jasna).

Mam pytanie - jesli na pierwszej partycji jest Fat32 to czy moze dzialac
bootloader z NT4.0?

 Bartek