Re: Skad BIOS do Voodoo3 ?

Autor: A.C. (ac__at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 17:29:47 MET

On 18 Dec 1999 14:25:35 GMT, Filip Ozimek <filip_at_zamoyski.edu.pl>
wrote:

>Czy na prawde trzeba byc takim idiotą, żeby mimo to szukać tego
>BIOS'u? Skoro na stronie producenta nie ma, to gdzie się spodziewasz znaleźć
>ten BIOS? U konkurencji?

A slyszles o BETA biosach, ktore nie sa dostepne ze strony producenta.
Mialem taki przypadek z plyta Gigabyte Ga-586 HX, najnowsza wersja
BIOS'u rozpoznajaca K6-2/III ukazal sie tylko na chwile na stronie
producenta po czym zostal usunieta i mozna ja bylo zciagnac tylko z
nieoficjalnych stron poswieconych plyta glownym, pomimo, ze ten BIOS
byl OK.

Pozdrawiam

A.C.