problem

Autor: Marcin Rosińśki (mrmr_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 17:38:54 MET

Witam!
Może jest to mały offtopic, ale nie wiedziałem na którą dyskusyjną zwrócić
się z moim problemem. Otóż nie wiem w jakis sposób wysyłać wiadomości do
zagranicznych grup dyskusyjnych. Kiedy próbuję to zrobić przez serwer
news.icm.edu.pl dostaję informację, że użytkownicy tp mogą wysyłać
wiadomości tylko na grupy .pl. Prawdopodobnie trzeba będzie skorzystać z
zagranicznego serwera news, ale nie wiem z jakiego. Bedę bardzo wdzięczny za
pomoc.

Marcin Rosiński

rosinski_at_polbox.com