Odp: JAJA na wykładzie - na Polibudzie :-)))

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 15:25:37 MET

Jednak zdecyduje sie na odopwiedzenie twoim bezposdtawym zazutom.

> Zapamietajmy ten fakt.
I co z tego?

> Coz... Niestety nie wiemy jak ty wygladales. Moze nastepnym
> razem napisz. Albo wiem --- ja napisze (jak mnie jeszcze
> bardziej wkurzysz).
Gosc przypminal takich tlukow jak to zwykle sie ogloda w serwisach
duzych/srednich firm wiele wiedza ale jak dac im jakis problem do
rozwiazania to utona. A jeszcze cos olewam ciebie i twoje zdenerwowanie -
moze tez procujesz tak jak oni. :-)))

> [tu zmienilem troche kolejnosc zdarzen, ale bez zmiany kontekstu]

> Podobnie jak nie istnieja nastepujace chipsety:
> [...]
Co za kretyn, mówiełem o chipsetach dla pentium jak LX czy ZX to chipset pod
586 to bardzo mi Ciebie zal.
Npisałem: "ale juz chipsety Intela pod pentium to wymienił tylko trzy FX,HX
i VX a TX juz nie istniał." Napisałem pod PENTIUM tzn pod rodzine 586!!!
Jasniej?

> A moze po prostu nie bylo ich na Grzybowskiej?
Co ma do tego Grzybowska ?! :-)))

> Nie smiej sie. Niektorzy dziela pamieci na EDO i FPM...
Zaprezentuj swój podział pamieci dla rodziny 586 expercie?!
Wszystkie były wówczas Dynamic RAM a te dzieliły sie na FPM i szybsze EDO -
wiedza to ty mnie zaskakujesz.

> A czy wspomnial IBM, MIPS, DEC (moze byc Compaq), Sun lub HP?
> Jesli nie, to w pelni podzielam twoje oburzenie.
IBM rzeczywiscie miał taki udział w rynku PC przy produkcji procesorów PC
jak mysle ze ty w twozeniu nowej historii PC.
Mógł wspomniec jeszcze o NexGenie oraz Cyrixie ale to tez pominał. Jak
jeszcze nie zauwazyłes to chodziło o PC!!!

> A czy R2000 mialo miejsce? A wiesz chociaz kto wyprodukowal R2000?
Czy to jest PC?!
Chodzi o PC!!!

> Moze napisal 2x16kB...? Jestes pewien, ze to bylo 6?
> A moze sie przejezyczyl... W tak sprzyjajacej atmosferze o to
> nietrudno... (Zeby bylo jasne: Pentium _ma_ 2x16 kB L1.)
HAHAHAHA Pentium miał 2x16 nie rozmieszaj mnie!!!
Dopiero MMX miał 2x16 a zwykłe pentium miał jak kazdy wie 2x8kB ZAPAMIETAJ!
W zasadzie to moglbys mu podac reke. :-)))

> Celeron poczatkowo w ogole nie mial L2.
Tylko CPU 233,266 i 300A pózniej juz mial i wynosi zawsze 128kB.
Rozumiem, ze to tak rozbawilo publicznosc...?
To przykro mi bardzo ale twoja inteliencja jest na poziomie wskazujacym.
:-)))
Juz wyjasniam. Bo L2 w PII sieroto wynosi 512kB a nie 256 a ze sie jeszcze
walnal w Celeronie o 100% to drugi powod do smiechu.

> Rozumiem, ze to najlepsze to XENON...? Zaznacze przy okazji, ze
> Xeon 450, 500, 533, 550 i 600 MHz w istocie ma 512kB cache'u L2.
Tzn tyle samo co PII a nigdy nie slyszal o 1 i 2MB to tez jest smieszne ale
dobrze ze nie jestes na moim wydziale.

> I w sumie dobrze. Jesli przypomnimy sobie nawe przedmiotu
> (jest na samej gorze) to najciekawsze bedzie to, po co on
> w ogole gadal o chipsetach i takich innych pierdolach.
Bo w programie jest histroia PC! To nie moj wymysl ale jak sie cos robi to
dobrze a nie odwal!

> Pominal dokladnie wszystko, co ma znaczenie przy tworzeniu
> systemu operacyjnego.
Czy myslisz ze szprzet nie ma nic do softu a tym bardziej do systemow
operacyjnych - widac ze o kompach masz mizerne wiadomosci.
> No, chyba, ze SOK jest _o_ systemach
> operacyjnych, a nie o tym jak sie je robi... Ale wowczas
> tym bardziej nie powinien slowa powiedziec o AMD czy BX...
Systemy sa optymalizowane pod katem sprzetu wiec to nie rozłaczne rzeczy. To
jak bys pisał o wysciagach samochodych i nie wspomnial o samochodach.

> Twoj list jest niczym innym jak bezsensowna checia wyzycia
> sie na innym czlowieku.
Mój list jest przykladem na to ze na PW jest duuzo idiotow ktorzy maja
doktoraty z np graficznego zapisu konstrukcji a probuja wykladadac SOKi,
swiadczy o tym jak nie kompetenti sa ludzie i nie dosc tego pewni swej
"wielkiej" wiedzy ktora rowna sie ZERO. Wie tyle o historii PC co moj 8
letni brat bo on nawet wie ze pisze sie XEON a nie xenon. Swiadczy takze i
to tym ze aby wykladac taki cieszacy sie duzym zainteresowniem przedmiot
nalezy cos widzec i nalezy wiedziec ze w tej dziedzinie nie stopnie naukowe
sa wazne ale chec ciaglego zglebiania tej wiedzy ktora cigle sie zmienia.

> Jesli uwazasz sie za takiego speca
> od chipsetow i magistrali to po cholere chodzisz na te
> zajecia?
Nie uwazam sie za zadnego speca - twierdze tylko ze na PW sa idoci ktorzy
zasluguja na krytyke i osmieszenie bo tyle sa w tej dziedzinie warci. A
czemu to napisałem? Bo to nie odospbniony przypadek w pracowni inf. mojego
wydziału stoi z 70PC ogólnie dostepnych w tym z 30 to nowe PII 350Mhz reszta
to P100 i stasze 486 i 386(ze dwa). Te PII sa podlaczone do osobnej sieci i
do nich jest podlaczone kilka uzadzen zewnetrzych -> drukarka laserowa,
skaner, CD-REC oraz ZIP itp. Jak ktos nie wie jak kozystac z sieci to pyta
goscia ktory cisgle siedzi przy serwerze i popija kawe albo lutuje jakies
pierdoły o to jak wydrukowac na tej drukarce a on na to ze nie wie
dokładnie.A siec jest pod NT4. Dopiero jak sie zapyta kogos to mu powie.A
jak chcesz włozyc HDD do kieszeni to dopiero samemu trzeba bylo dojsc ze
tylko FAT16 jest akceptowany . Jak kiedys z kolesiem mu zawiesilismy serwer
na koniec zajec o 21 to zresetował go szukał tam wirusów MKSem. Jak tacy
ludzie moga cos wiedziec o komputerach- moze i jest dobry w swojej
dziedzinie ale do PCeta to on sie dadaje jak do baletu. Takich ludzi nie
brakuje w wileu firmach np znam goscia który jest administratorem w odziale
banku Slaskiego i nie wie nawet jaka ma przepusowosc jego siec a do
internetu ł±czy sie modemem! Bank znajduje sie w okolicach Wa-wy.80% jego
pracy to ogladanie filmów na bankowej sieci i granie w coraz to nowsze
strategie.Gosc sie rozwija. Ze mna to rozmawia po 30min -1h komorka w
szczycie a ostatnie jego rekord w rozmowie z panna to "tylko 3.5h".

Nie ponosze odpowiedzialnosci za ewentualne bledy - nie mam czasu ich
sprawdzac.

--
Pozdrawiam