Re: terror! terror! TERROR! :)

Autor: Michal Durys (misha_at_femina.com.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 12:50:07 MET

Hi MarekM.!
On 17-Gru-99 you generated such output:
> Ja mógłbym dać Ci kilka powodów by wybrać K7, wg mnie mozesz spokojnie
> skierowac sić ku AMD. I nie wierz innym że AMD jest do d..> K7 bije
> PIII na głowć.

A czy możliwości Athlona są wykorzystywane przez oprogramowanie?
Czytając test Millenium G400 wyczytałem, że TurboGL wymaga PIII, z
wersja dla K7 jest dopiero w planach.

> A o sklep mnie nie pytaj nie bćdć reklamował.

Sęk w tym, że w ofercie firm jest Matrox Millenium G400, a ja szukam
Marvel G400-TV.

Bye!

--
Michal Durys - mailto:misha_at_femina.com.pl
Only Amiga makes it possible