Re: Fat32 na Fat16 jak?

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 10:08:14 MET

Buraq wrote:

> Oj, Kaizen, a Spirit to przeciez takie nieszkodliwe badziewie :-)
> BTW Usowa sie prosto - boot z systemowej (_niezainfekowanej_)
> i wtedy fdisk /mbr :-)

Aż taki lamer nie jestem. Oczywiście próbowałem fdisk /mbr (chyba ze 20
razy bo nie wierzyłem, że nie działa, a robiłem to prawidłowo bo potem
identycznie usunąłem BSL), MKS też sobie nie poradził (tu przyznam się
polegam na zeznaniach kumpla) MCafee ani dosowy, ani windziany
(zaryzykowałem zapodanie dysku do swojego kompa) sobie też nie poradził
:((

Pozdrawiam,

--
      Kaizen