Re: Nagrywanie audio - test plytek

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 08:59:52 MET

Adam Łuszczewski napisał(a) w wiadomoœci:
<385df0e9.4351871_at_news.icm.edu.pl>...
>To moze mi kolega wytlumaczy, dlaczego tak samo nagrana plytke
>niebieska i zielona pleyer roznie odtwarzal ???
> Wystarczy przelamac plytke, zeby sie przekonac, ze rozna jest nie
>tylko barwa okladki i pudelka, ale i samego nosnika ("folia" jest ta
>sama, tylko ze laser musi przejsc przez zabarwiona na niebiesko lub
>zielono warstwe polistyrenu). Jaki moze miec wplyw barwny filtr z
>polistyrenu na odbijanie wiazki swiatla, chyba nie musze wykladac
>(zakladam, ze znasz podstawy fizyki).

Wlasnie przelamalem dwie skopane plyty TDK niebieska i czerwona. Nie ma
zadnej roznicy! Wiec nie opowiadaj mi takich bajek. Moze kupowales
podrobione plytki od ruskich? :)
Jak nie wiezysz to moge podeslac Ci zeskanowne kawalki tych plytek.

PS. Uwaga! Plytki TDK, Ricoch rozpryskuja sie na drobne ostre kawalki!
Plytki: BTC, Samsung Sony i Verbatim mozna zginac tak, ze setkna sie dwa
skrajne krance a plytka i tak nie peka.

Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl