Bios do TNT2

Autor: Mirek Ptak (kolczan_at_herberts.atomnet.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 08:54:45 MET

Czołem!
WSTYD i chańba - mówię o sobie.
Zflashowałem sobie bios do mojej TNT2 - Gainward CardExpert 16MB
(pełna wersja chipa). Miałem v2.05.04 a wsadziłem sobie
referencyjny 2.05.13 (oj ta 13).
Karta w zasadzie działa - to znaczy jak już zacznie działać
od włączenia zasilania lub po każdym resecie do ruszenia dysków
upływa jakie 30 - 60 sec.
Pomocy!
Jeśli macie taką kartę, lub odpowiedni bios referencyjny,
lub inny, który pasuje to dajcie mi namiary lub
wyślijcie na konto

Z góry dzięki

Mirek Ptak - Kolczan        |      Kind regards
kolczan_at_herberts.atomnet.pl |      MFG          - Mirek