Re: IBM DJNA 13 GB stuka

Autor: Grzegorz Jedrasik (gjedrasik_at_awrsp.gov.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 17:18:17 MET

> nic nie zdziałasz. zaniesiesz dysk do sprzedawcy i dostaniesz go
> spowrotem z adnotacją, że sprawny - a do tego jeszcze zabulisz 40PLN
> za serwis.
> w każdym razie to zachowani dysku nie jest normalne.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I o to mi chodzilo. Na szczescie kupilem go w sklepie,
w ktorym szanuje sie klientow nawet PO kupnie towaru.
Wlasciciel dal mi drugi dysk twardy tak po prostu,
abym sobie w domu przekopiowal dane a tamten przyniosl
spowrotem.
Dopiero w domu po rozpakowaniu okazalo sie, ze ten
drugi to Fujitsu ME costam 13 GB (UDMA 66, 5400 obr.)

Nie omieszkalem porownac go z moim IBM DJNA 13 GB i
okazalo sie, ze jest dosc znacznie wolniejszy, dlatego
odnioslem Fujitsu i wlasciciel sciaga dla mnie
drugiego IBM'a na wymiane.

PS. Jesli ktos jest zainteresowany to moge podrzucic
wyniki z programu Sisoft Sandra 99, bo teraz nie mam
ich pod reka.

--
pozdrawiam
Harry