Re: off-topic Re: Pośmiejmy się :-)))))

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 23:31:29 MET

On Wed, 15 Dec 1999 12:18:52 GMT, "holyboy"
<holyboy_at_thewatercooler.com> wrote:

>Uýytkownik Piotr Gogolewski <docent_at_panoramix-net.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisaů:81jlml$u0_006_at_jaskinia.docent-net.pl...

>nie musi
>sa fp extensions dla kazdej powaznej platformy

Swietnie. Tylko ja sie pytam po co sa standardy?
Mamy HTML, DHTML, JAVA i inne cuda przyjete i zatwierdzone prez
odpowiednie konsorcja i powinnismy sie ich trzymac.

Az tu nagle nasz ukochany Bill siedzac na klopie wpada na genialny
pomysl FP Extensions. i teraz wszyscy maja nowy problem....
Ani to dziala jak trzeba ani...... itd itp.
Ja sie bytam po co kumu takie ulepszacze na sile?
Jak bill chce meic nowy standard to niech go stosuje w lodowce swojego
inteligentnego domu i tyle.

Pozdrawiam
GLide