Re: Ile za plte z prockiem?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 23:39:20 MET

On Wed, 15 Dec 1999 20:46:17 -0000, "Maciej Machacz"
<xenes_at_ufo.ds13.agh.edu.pl> wrote:

>No nie wiem czy jest az tak zle ... Ja mam stara plytke pcsyfa na Socket7 i
>Ali (TXpro) oraz SoundPro i jak narazie nie mam z nia najmnijeszych
>problemow.
Moja droga polowka uzywa takiej (w spadku ode mnie) i 2,5 roku bez
zadnych problemow (wszystko sie instaluje bez zadnych problemow).
Plytka jest bez dzwieku na TXPro). Kece na niej P166 MMX na 225 i jest
OK. Magistrala do 83. Jak ja kupowalem to byla jedna z najtanszych na
rynku, a na pewno najtansza z FSB 83 (a nie bylo wtedy duzo tego typu
modeli na rynku - wiekszosc FSB do 75)

>Moim zdaniem stare plyty na S7 sa o wieeeele stabilnijesze niz ten nowy syf
>na BXcell
Calkowicie sie zgadzam.

Pozdrawima
GLide