Re: off-topic Re: Pośmiejmy się :-)))))

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 00:15:58 MET

Pewnego dnia, a było to Wed, 15 Dec 1999 22:31:29 GMT przyszła do mnie
wiadomość od <glyder_at_friko3.onet.pl> i powiedziała:

[..]
>Swietnie. Tylko ja sie pytam po co sa standardy?
>Mamy HTML, DHTML, JAVA i inne cuda przyjete i zatwierdzone prez
>odpowiednie konsorcja i powinnismy sie ich trzymac.

Mamy również iso-8859-2 na które powinieneś przestawić swój czytnik ;-)

        eloy

--
Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |           "Są ludzie z dusza zrzędną,
  <eloy_at_pawnhearts.eu.org>  |            Przy takich kwiaty więdną."