Odp: Odp: Nagrywanie audio - test plytek

Autor: Krzysztof Grad (annam_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 13:53:24 MET

Użytkownik Szatan Marcin <szatan_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3856777b.9016522_at_news.tpnet.pl...
> Czlowieku, jesli to Twoj TECHNICS, to chyba jest podrobka. Nigdy,
> powtarzam ponownie, nigdy, a wykonalem juz ponad 60 kopii na plytkach
> jakie tylko wpadly mi w rece, nie mialem jakichs przeskokow lub
> trzaskow.

To nie mój techniks i na pewno nie podróbka. W zyciu zetknąłem się juz z
kilkoma odtwarzaczami techniksa, które miały problemy z cd-erami. Może to
przypadek.

--
Krzysztof Grad
annam_at_ulgo.koti.com.pl