Re: Nagrywanie audio - test plytek

Autor: Piotr Piecha (peter_p9_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 23:40:09 MET

"KMG" <annam_at_ulgo.koti.com.pl> napisał(a)

>Największe problemy z nagrywanymi płytami mają odtwarzacze Techniksa. Wiem
>to z własnych doświadczeń oraz od znajomych DJ'ów, którzy niejednokrotnie
>grali z discmanów, ponieważ najdroższe techy nie trawiły CD-R'ów. Jednak
>chyba zmienia się na lepsze. Nowa wieża kumpla (taka srebrna z surround, za
>ok 3500 pln - nie pamiętam modelu) bez problemu czytała wszystkie płyty!
>
>Reszta odtwarzaczy nie miała ŻADNYCH problemów przy odtwarzaniu.
>
>Co się tyczy jakości dźwięku to nie zauważyłem różnicy między różnymi
>rodzajami nośników oraz prędkością nagrywania, a ucho mam dość wyczulone.

> [...]
Z tymi Technics'ami to widocznie różnie - mój SL-PG360 czyta wszystkie
płytki, które do tej pory nagrałem - Nashua, BTC, TDK, Philips itp.
Siostry Panasonic miał problemy z BTC, mimo że niby to ta sama firma.
Nagrywam x2, bo więcej po prostu nie mogę.

--
Pozdrawiam
Piotr Piecha