Re: Odp: Nagrywanie audio - test plytek

Autor: Szatan Marcin (szatan_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 18:03:44 MET

On Sat, 11 Dec 1999 22:46:43 +0100, "KMG" <annam_at_ulgo.koti.com.pl>
wrote:

>U?ytkownik Adam ?uszczewski <wolf_at_farm.amwaw.edu.pl> w wiadomooci do grup
>dyskusyjnych napisa3:38528ff6.136956_at_news.icm.edu.pl...

>Rezultaty:
>
>Problemy miał jedynie techniks. Przerywało, skakało i w ogóle nieprzyjemnie. Na
>techniku nie da się słuchać.
>
>TDK - kolorowa okładka, niebieski nośnik. Ponownie problemy z techniksem:
>nie może odnaleźć niektórych, z rzadka przeskakuje. Inne odtwarzacze bez
>problemu.
>
>BASF (Emtec) Maxima Digital Audio - Nigdzie nie przeskakuje, jedynie na
> [...]

Czlowieku, jesli to Twoj TECHNICS, to chyba jest podrobka. Nigdy,
powtarzam ponownie, nigdy, a wykonalem juz ponad 60 kopii na plytkach
jakie tylko wpadly mi w rece, nie mialem jakichs przeskokow lub
trzaskow.

Szatan
szatan_at_friko.onet.pl