Re: problemy Via Apollo i G400DH oraz BE6 i kilka napedow

Autor: Sulaco (sulaco_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 14:41:35 MET

"Jacek Skaźnik" wrote:

> Jeden z klientow ma taki zestaw i kupe problemow - nie dziala np. demo z
> Matroxa (dostarczane na CD), sa problemy z karta TV itd. Czy ktos mial
> podobne problemy? System Win98 DE (facet jest Niemcem), nie SE. Mam zamiar
> zmienic plyte na BE6... i mam nadzieje ze to pomoze. Dysk podlacze do HPT366
> na plycie (IBM 13GB 7200rpm) - czy sa z tym jakies problemy. Aha, gosc poza
> tym ma HP CD Writer 8100+, DVD Hitachi 2500 6x oraz dysk 6GB udma/33. Jak
> podpiac te 3 napedy, zeby nie bylo z tym problemow (nie bede mial czasu,
> zeby kombinowac i probowac rozne mozliwosci)?

> [...]

przy skladaniu tego wszystkiego uwazaj na pci gdyz jedno z nich ma dzielone
przerwanie z hpt366 (chyba pierwszy od agp - sprawdz w instrukcji)
Podlacz wszystko do hpt366, jesli bedzie sie kaszanic (w co watpie) to dyski
zostaw na hpt366 najlepiej kazdy do innego portu, a naped i nagrywarke daj na
zwykle

powodzonka

zdrow

mAREK