problemy Via Apollo i G400DH oraz BE6 i kilka napedow

Autor: Jacek Skaźnik (jskaznik_at_helion.com.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 00:54:08 MET

Jeden z klientow ma taki zestaw i kupe problemow - nie dziala np. demo z
Matroxa (dostarczane na CD), sa problemy z karta TV itd. Czy ktos mial
podobne problemy? System Win98 DE (facet jest Niemcem), nie SE. Mam zamiar
zmienic plyte na BE6... i mam nadzieje ze to pomoze. Dysk podlacze do HPT366
na plycie (IBM 13GB 7200rpm) - czy sa z tym jakies problemy. Aha, gosc poza
tym ma HP CD Writer 8100+, DVD Hitachi 2500 6x oraz dysk 6GB udma/33. Jak
podpiac te 3 napedy, zeby nie bylo z tym problemow (nie bede mial czasu,
zeby kombinowac i probowac rozne mozliwosci)?

Z gory dziekuje za pomoc,
Jacek Skaznik
jskaznik_at_helion.com.pl