Re: Kfiatek z serwisu komp (moja refleksja)

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 12:02:32 MET

bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl wrote:
> Buhaha!!
> Dawno się tak nie uśmiałem niestety jest to śmiech zgrozy

ja tez :-|

> Winni są też klienci dla których naważniejsza jest cena zakupu ...O tam
> mają 30 zł taniej a tu 5 zł"
> tylko trzeba patrzeć co się kupuje i u kogo. Czasem lepiej dołożyć te 50
> zł i mieć spokój niż potem
> płakać i użerać się z typami, które brak wiedzy nadrabiają bezczelnością.

> Mnie tam rybka (mam swoich stałych klientów), ale ludzie uważajcie u kogo
> kupujecie i co,jak się nie znacie to idźcie ze znajomym, sąsiadem, koleżką

calkowicie sie zgadzam, ale nie uwazasz, ze to wlasnie na takich
nowicjuszy musi pasc? bo jesli ktos juz sie zna, to zlozy sobie komputer
sam - z czesci, o ktorych wie, ze sa dobre, niezawodne itp. (np z grupy:
pcp, hihihihiih :))))

i podsumowywujac sprawa dotyczy nie tylko komputerow kupowanych >gdzies
tam< - to jest wspolne dla wszystkich produktow/uslug. czy to kupujesz
komputer, telewizor czy srubki :) - jak sie nie znacz to patrzysz
najpierw na cene. trzeba ludzi przekonac, by patrzyli takze na jakosc
uslug i profesjonalizm sprzedawcy/sklepu.

--
           Regards, [hk]
+--
|   WWW: http://hop.to/hk