Re: GUS

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 11:54:03 MET

Talajczyk Piotr wrote:
> mimo wszystko scenowcy olali denny support, a ja dla sceny kupiłem
> GUSa.

ale nie uwazasz, ze te pare dem (no. pareset :) to troche za malo? tez
mialem gravisa i wiem, ze karta byla z pewnoscia ponad swoje czasy.
dzwiek 3d - to, co dzisiaj aureal3d tak dumnie promuje, probki ladowane
do ramu, niezla jakosc itp.

> ale do GUSa pałam sentymentem. :)

tez cos takiego odczuwalem, czekalem na drivery niecierpliwie jakbym na
szpilkach siedzial, ale sie nie doczekalem. zamiast driverow pewnego
dnia na stronie gravisa pojawila sie informacja, ze gravis wycofuje sie
z rynku kart dzwiekowych - zarowno produkcji jak i rozwijania
sowtware'u. klops. przerzucilem sie wtedy na konkurencje (creative) i
dziwnym trafem do dzisiaj kupilem juz 2 karty muzyczne i 2 graficzne i
jestem zadowolony (z supportu rowniez:)
no i pozbylem sie juz sentymentow do komputera. :) (od kiedy sprzedalem
ukochana amige, hehehe)

           Regards, [hk]
+--
| WWW: http://hop.to/hk