Re: Kfiatek z serwisu komp (moja refleksja)

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Wed 15 Dec 1999 - 11:32:05 MET

MaraBut napisał(a):

> [...]

Buhaha!!
Dawno się tak nie uśmiałem niestety jest to śmiech zgrozy
Niestety pojawia się na rynku coaz więcej firm "komputerowych" w których
usługi świadczą
kompletni dyletanci. Nawet nie oszuści tylko ludzie, którzy nie bardzo
wiedzą co gdzie i kiedy.
Poskładali z kolegą parę kompów (przypadkiem wyszło dobrze) przeczytali
parę CHIPÓW czy innej" fachowej" literatury i hurra! zakładamy firmę, byle
co, byle jak, grunt żeby kasa leciała.
Winni są też klienci dla których naważniejsza jest cena zakupu ...O tam
mają 30 zł taniej a tu 5 zł"
tylko trzeba patrzeć co się kupuje i u kogo. Czasem lepiej dołożyć te 50
zł i mieć spokój niż potem
płakać i użerać się z typami, które brak wiedzy nadrabiają bezczelnością.
 Sam wiem prowadzę też firmę komputerową (nie podaję szczegółów, żeby nie
wyszło na spam)
i czasem po prostu krew mnie zalewa na ludzką naiwność - sami oceńcie.
Zanim założyłem
firmę przez prawie 10 lat zajmowałem się serwisem (hardware i software)
sprzętu komputerowego
w dużej instytucji państwowej - co by nie mówił poznałem różne kaprysy
sprzętu i mam kapke doświadczenia. Zestawy komputerowe są składane przez
fachowy serwis i osobiście testowane przed wydaniem klientowi. Wszelkie
usługi wykonuję (bez ekstra dopłat) u klienta. Proponuję dostawę sprzętu
na biurko z gwarancją + całodobowa opieka serwisowa. A facet mi kręci
nosem bo w firmie x mają o 30 zł taniej (oczywiście sprzęcior musi
przytaskać na własnych plecach), a potem jeszcze do mnie wydzwania i
płacze, że mu sprzęt kupiony u konkurencji nie chodzi.
Mnie tam rybka (mam swoich stałych klientów), ale ludzie uważajcie u kogo
kupujecie i co,jak się nie znacie to idźcie ze znajomym, sąsiadem, koleżką
Starczy kilka prostych pytań typu "a w tym zestawie promocyjnym to jaka
płyta główna....żeby się zorientować z kim mamy doczynienia i co ma nam do
zaoferowania.
Pozdrawiam Wszyskich Maciek