Re: Jaki Abit? BH6 1.1 czy BX6 ? Oba w tej samej cenie 589PLN

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 11:09:12 MET

Pewnego dnia, ~Savag3R~ <savager_at_box43.gnet.pl> na pl.comp.pecet
napisał(a):

>ps.ja z celka 366 wycisnelem 645MHz na tej plycie ,kumpel ma bh6 i celek
>mial czeste zwisy przy 616 ,na 645 nawet nie zabootowal.

Jak rozumiem _wszystkie_ komponenty byly przekladane z jednej plyty do
drugiej ? Pamieci, grafika, dyski etc. ? I oczywiscie zasilacz tez obie
plyty mialy ten sam ? Bo inaczej taki pomiar nie mialby sensu.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl