Re: Jaki Abit? BH6 1.1 czy BX6 ? Oba w tej samej cenie 589PLN

Autor: ~Savag3R~ (savager_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 13:05:21 MET

Witam!
zalozylem do bh6 moj ram Samsung 64MB pc133, karte grafiki tnt1, twardy
byl kumlpa oraz obudowa seri joy.
co do pomiarow nie sprwadzalem wydajnosci systemow, tylko mozliwosci do
overclckingu. twardy czy zasilacz nie ma tu nic do rzeczy (pci wynosi
34MHz
wiec kazdy dysk pociagnie, i to nie wina zasilacza ani twardego ze komp
nie wstaje po ustawieniu 5,5x117=645.
Dla przykladu kiedy wlozylem do bh6 moduly Nec'2x32MB 10ns pc100 nie
bylo mowy o pracy z fsb=112(zwis przy ladowaniu windy). Na bx6 rev.2.0
te pamieci chodzily na fsb 112 przy Cas3- dlatego musialem sobie kupic
pc133. Roznica wydajnosci wynoszaca 1% na kozysc bx6rev.2.0 to juz inne
zrodlo (nie moje),fakt jest ze plyty
abita posiadaja bardzo wysoka wydajnosc a roznica w wydajnosci jest
minimalna bowiem jedne plyty z takim prockiem osiagaja maksymalna
wydajnosc a inne ciut mniejsza ale za to lepsze wyniki maja z innym
prockiem.
mam tu na mysli c366 i c400.
Savag3R