Re: Jaki Abit? BH6 1.1 czy BX6 ? Oba w tej samej cenie 589PLN

Autor: ~Savag3R~ (savager_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 19:45:12 MET

Witam!

Bx6 ver.2.0 jest bardziej podatny na maksymalne czestotliwosci i mniej
wrazliwy na ostrzejsze ustawienia zegarow pamieci.
wcale nie jest wolniejszy od bh6 roznica w wydajnosci w/w plyt siega
1% na kozysc bx6 ver.2.0
ps.ja z celka 366 wycisnelem 645MHz na tej plycie ,kumpel ma bh6 i celek
mial czeste zwisy przy 616 ,na 645 nawet nie zabootowal.
Savag3R