Odp: Philips Wriete2CD

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 10:08:32 MET

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8365cd$t0l$3_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
..

> Dziwne.
> Jaką masz wersje Wriete2CD ?
> Jeśli by Ci się chciało to podaj też konfig swojego sprzęta.
> W każdym razie u mnie (i nie tylko) ten program na jakieś 10
> płytek poprawnie wypali może 7.
>
> ps.
> Właśnie niedawno korespondowałem ze znajomym (daromega_at_friko3.onet.pl)
> co ma tą samą nagrywarke co ja (Philips CDRW460) i przy Wriete2CD
> ciągle były jakieś problemy.

Ja też ma tą nagrywarkę, tyle że na dzień dobry zainstalowałem Nero i nawet
nie spojrzałem na inne programy - dodatkowo tylko doinstalowałem PackedCD z
pakietu WinOnCD - używam płyty RW jako dyskietki :)
(badziewia nie instalowałem :) )

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz