Re: Odp: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 10:06:00 MET

Mon, 13 Dec 1999 22:04:47 GMT, "Birdy" <birdy1_at_poczta.onet.pl>
piszesz:

>Co do stabilnosci to u mnie na 570 MHz komputer jest stabilny
>(jesli odlacze od kompa nagrywarke).

Moj tez (jesli odlacze zasilacz :-)

>Jeszcze jedno zdanie ... gdyby podkrecanie nie mialo wiekszego
>sensu to po co ludzie kupowaliby drogie plyty i Celerony ktore sie
>najlepiej kreca ?

Bo trzeba rozroznic komputer do zabawy od komputera do pracy. Za
pierwszy sie placi a ewentualna awaria grozi co najwyzej popsuciem
zabawy. Drugi sluzy do zarabiania i nawet drobna awaria moze sie
skonczyc utrata zarobkow lub wielogodzinna praca za darmo.

Pytanie bylo o komputer do pracy.

Do tego P3 450 podkreca sie rownie dobrze jak Celeron a wersja P3 500E
moze sie okazac jeszcze lepsza. Ludzie jednak kupuja Celerony, bo sa
najtansze.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski