Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 10:05:59 MET

Sun, 12 Dec 1999 02:22:54 +0100, zuko / Shark von Cygnus
<shark_at_post.pl> piszesz:

>nie wiem, jaka wsadzic plyte glowna i grafike. wiem wiem, abit. ale on
>jest niestety za drogi. wiec poprosze o polecenie plyty, wobec ktorej
>nie beda stawiane wymagania typu bezzworkowosc, udma66, duzo fsb i tak
>dalej. aby tylko byla stabilna, bez bajerow i po przystepnej cenie.
>prosze tez o poradzenie grafiki - raczej nie orientuje sie w temacie.

Plyty sprobuj poszukac A-Open (np. AX6BC) - tansze niz Abit ale ma
opinie stabilniejszej, chociaz mniej sie nadaje do podkecania.
Ewentualnie Microstar (np. MS6163), jeszcze tansze i duzo mozliwosci
podkrecania (regulacja napiecia, duzo czestotliwosci, chyba
bezzworkowa). Oczywiscie mam na mysli plyty na chipsecie BX o
funkcjach porownywalnych do Abita BH.

Z kart graficznych atrakcyjne pod wzgledem ceny i mozliwosci
(akceleracja 3D, DVD, RAMDAC 300MHz) sa te na S3 Savage4, chip
wykorzystuje wielu producentow. Wersja 16MB moze byc nieznacznie
wolniejsza niz 32MB za to o wiele tansza.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski