Re: Intel 810 & karta muzyczna

Autor: Grzegorz Aniol (gangel_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 23:44:38 MET

Marcin Milczanowski <marm_at_polbox.com> pisal(a):
: Witam!

: Mam plyte na intelu 810 z ta karta. Jak wchodze w menagerze urzadzen na
: wlasciwosci tej karty to mam zakladke (nie opisana) z opcja: "Enable
: SoundBlaster emulation". Podaje adres bazowy, IRQ, DMA i wszystko
: chodzi.
: Programy dosowe widza ta karte bez problemu.

: Marcin.

Niestety nie mam takiej opcji. Ale i tak chodzilo mi troszke o cos innego.
Programy dos'owe owszem uzywaja karty ale tylko jesli uruchomie je z
windowsa. Natomiast mam kilka programow ktore musza byc uruchomione z
poziomu dosa (koniecznie! bo inaczej wisza). No i w takim przypadku
karty mojej nie widac.

   -= A N G E L =-              email:gangel_at_zeus.polsl.gliwice.pl
 Grzegorz Aniol                 http://zeus.polsl.gliwice.pl/~gangel