Re: Odp: Problem z: MS-8808 RIVA TNT2 Vanta

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 20:51:17 MET

"Piotrek Szymański" wrote:
> AMD K6-2 400 MHz, płyta Solteka na VIA MVP3. W biosie ustawione tylko
Chipset VIA - musisz zainstalowac tzw. VIA service pack, do sciagniecia
od producenta plyty , ew, poszperaj na http://amd3dnow.cavern.com.pl

> AGP-Mode-2x=Enabled i AGP (no jak to się nazywa, ilość pamięci) na 8MB.
przestaw na AGP mode 1x - znacznie zwieksza stabilnosc na plytach SS7 i
poeksperymentuj z iloscia pamieci dla karty - u mnie przy zbyt malym
ustawieniu gra albo sie nie uruchamiala, albo z jakimis pokracznymi
teksturami. Aha, i koniecznie przydziel IRQ dla karty graficznej.
> Drivery do karty instalowałem i windowsowe i z dołączonego kompaktu. Masz
> jakieś pomysły?
Nowe drivery mozna sciagnac z http://benchmark.ceti.pl lub
http://www.pc.com.pl. Polecam detonatory nVidii 2.08 lub Fachmany 1.2

Powodzenia!

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl