Re: Odp: Wskakuje mi rozowe przebarwienie na monitorze - dlaczego ?

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 20:46:19 MET

Jim wrote:

> Nie chodzi o karte tylko o to ze masz namagnesowany ekran ! musisz go
> rozmagnesowac na ogol jestdo tego przycisk na monitorze ale jeszcze lepiej
> uzyc rozmagnesowywacza z serwisu TV.

Watpie czy to pomoze, mam w robocie monitor GoldStara z glosniczkami i
identycznym efektem - przebarwienie od czasu do czasu wyskakuje i samo
znika, nie jest to zalezne od tego, czy cos gra w glosniczkach czy nie.
Monitor ma opcje degaussacji ale jej uzycie niczego nie zmienia. Moim
zdaniem jest cos nie tak z sygnalami sterujacymi kolorem, sadzac po
losowosci winny jest jakis swinski zimny lut.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl