Odp: Problem z: MS-8808 RIVA TNT2 Vanta

Autor: Piotrek Szymański (szyman_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 22:22:57 MET

Użytkownik Roman Sąsiada <katoda_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38550249.721BB9F1_at_poczta.onet.pl...
DXDIAG
> jaki proc? jaka plyta? jakie ustawienia BIOS dla karty? jakie stery?
> podaj troche wiecej wiadomosci...

AMD K6-2 400 MHz, płyta Solteka na VIA MVP3. W biosie ustawione tylko
AGP-Mode-2x=Enabled i AGP (no jak to się nazywa, ilość pamięci) na 8MB.
Drivery do karty instalowałem i windowsowe i z dołączonego kompaktu. Masz
jakieś pomysły?

--
Szyman (szyman_at_free.polbox.pl)
Hity muzyczne mijającego wieku: http://www.magres.pdi.net/2000/