Re: Czy slot 1 to nieporozumienie?

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 20:49:16 MET

Pascaal wrote:

> Intel ten standard wykożystał, a nie stworzył.

Nie chodzi mi o samą ideę "dłuższych i krótszych wypustek",
tylko dobranie wymiarów na płytce i w slocie.

> AGP tak samo łączy.

I EISA też.
Tylko jak obejrzysz dokładniej taką kartę wyjętą z komputera, to
widać, że rysy po złączach w slocie sięgają rozsądnej długości.
Na płytce procesora sięgają zdecydowanie za głęboko.

> Można w ten sposób uzyskać na mniejszej powierzchni tyle samo połączeń.
> Ten standard jest ok. Czy problemem jest odpowiednio "wsadzić"?

No dobra, standard ok, tylko niedorobione wcielenie.
A co do wsadzania... nie, nie dam się sprowokować. :-)))

Pozdrawiam - Artur

--
A:\CZECZKO>_
artur.czeczko_at_pse.pl