Odp: Poszukuje materialow n/t DOS'u (Off-topic)

Autor: mike (008uzi_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 20:00:54 MET

Użytkownik Aleks <aleks_at_zss.top.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Tzr54.54833$Oo3.1240672_at_news.tpnet.pl...
> Witam.
> Bardzo byłbym wdzięczny za podesłanie mi materiałów, adresów strony
lub
> coś wspólnego z poniższym tematem.
> "Wprowadzenie do systemu DOS, ogólne informacje o komputerze, pamięć
> komputera, podstawowe polecenie systemu dos".
> Niestety, książki na w/w temat nie posiadam:(, myślę że w sieci znajdę
> interesujące zagadnienia.
>
> Pozdrawiam,
> Aleks
>
> PS. odpowiedz oczekuje na: aleks_at_zss.top.pl
> [...]

IMHO wiecej znajdziesz w ksiegarni...
Ogolne informacje o kompie -"Podstawy budowy i dzialania komputerow" A.
Skorupski
DOS (pamiec) - "Zarzadzanie pamiecia w systemie MS-DOS" - nie pamietam
autora