Poszukuje materialow n/t DOS'u (Off-topic)

Autor: Aleks (aleks_at_zss.top.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 14:26:11 MET

        Witam.
    Bardzo byłbym wdzięczny za podesłanie mi materiałów, adresów strony lub
coś wspólnego z poniższym tematem.
 "Wprowadzenie do systemu DOS, ogólne informacje o komputerze, pamięć
komputera, podstawowe polecenie systemu dos".
Niestety, książki na w/w temat nie posiadam:(, myślę że w sieci znajdę
interesujące zagadnienia.

Pozdrawiam,
Aleks

PS. odpowiedz oczekuje na: aleks_at_zss.top.pl
PS2. Sorrki że na te grupy, ale nie mogłem znaleźć polskiej grupy zwiazanej
z tematyka dosu.