Re: HP 970 - czy warto?

Autor: Tomek Dermin (tomaszd_at_rentrans.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 22:30:15 MET

On Mon, 13 Dec 1999 20:55:15 GMT, "DarekN" <ndeck_at_w.pl> wrote:

>Czy moze ktos uzywa drukarki HP 970.
Ja uzywam

>Prosze o jakies plusy czy miusy, bo zamierzam taka kupic.

Plusy - to niesamiwita jakosc druku . takiej jeszcze nie widzialem.
Ale oczywoscie na dobrym papierze . Bo na zwyklym xero to chodzi jak
690 C . Ciekawa jest mozliwosc druku dwustronnego i 4 stron na jednej
Minusy - chyba cena , srednia jakosc druku na papierze xero

>Czy atrament kolorowy naprawdę nie da sie zastapic atramentem od serii HP
>800?

TEgo to nie wiem , ale ponoc zbiorniki sie roznia , tak jak bylo
miedzy seria 500 i 600

Tomek

Pozdrowienia
Tomeczek "full 2G" Dermin