Odp: PILNA POMOC POTRZEBNA! Zniknely 2 partycje...

Autor: Podemus (podemus_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 23:17:05 MET

ja mialem podobny problemik kiedys zaposcilem taki programik ze stajni ibm
i wtrakcie testu dysku komp mi sie zawiesil i stracilem wszystkie partycje
poza podstawowa, troszke sie wk....
zapuscilem fdiska zrobilem takie same partycje sformatowalem dysk i jakos w
tym czasie dostalem nortona utilitesa 2000 zainstalowalem go poscilem ndd i
wyskoczyl mi komunikat ze nie mam partycji czy chcem je odzyskac wiec
poszedlem za ciosem po ok jednej godzinej odsyskalem partycje i ok. 85%
danych , ale przy wlaczeniu ndd wyskakiwal mi ten sam komunikat o nie
zgodnosci partycji , ponownie potraktowalem go fdiskiem ale juz zmienilem
pojemnosci partycji i podzialalo.
Dano odzyskalem co dla mie bylo najwarzniejsze

--
PODEMUS_at_PERTUS.COM.PL