PILNA POMOC POTRZEBNA! Zniknely 2 partycje...

Autor: == Leszek == (lkucz_at_kki.net.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 18:27:41 MET

Witam!
i przepraszam za CapsLock w temacie...ale potrzeba chwili mnie przyszpilila.
Sprawa wyglada tak:
Zakladam, a wlasciwie modyfikuje partycje przy pomocy Partition Magic 4.0.
Wszysko OK, gra i buczy.
1 partycja 1GB (podstawowa, winda i inne progsy)
2 partycja 3,5 GB (pierdoly)
3 partycja 0,7 GB (do wypalania plytek)
Nastepnie dokonuje aktualizacji bazy definicji wirusow Norton AntiVirus 5.0
i zapuszczam skaner.
W Master Boot Sektorze Norton cos znajduje i pyta sie czy dokonalem
aktualizacji do Win98, no to ja ze nie i wale repair... i chyba to byl
blad...
Teraz mam tylko 1 partycje... reszta poszla w zapomnienie.
W Partition Info mam komunikat:
Warning: Logical drive chain points to sector without partition table.
Da sie to odkrecic???
Mam dyskietki Norton Emergency Utilietes, oraz Partition Magic 4.0 Rescue
Disk.

--
Pozdrawiam,
L e s z e k