Re: PILNA POMOC POTRZEBNA! Zniknely 2 partycje...

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 16:05:50 MET

== Leszek == wrote:

> W Master Boot Sektorze Norton cos znajduje i pyta sie czy dokonalem
> aktualizacji do Win98, no to ja ze nie i wale repair... i chyba to byl
> blad...
> Teraz mam tylko 1 partycje... reszta poszla w zapomnienie.
> W Partition Info mam komunikat:
> Warning: Logical drive chain points to sector without partition table.
> Da sie to odkrecic???
> Mam dyskietki Norton Emergency Utilietes, oraz Partition Magic 4.0 Rescue
> Disk.

Jezeli Norton Rescue Diska robiles PO partycjonowaniu a PRZED
_reperacja_ to powinno sie dac. U mnie sie kiedys dalo po nieudanym
resizowaniu za pomoca PM3. Qmplowi Norton Antyvir niedawno uwalil
partycje Linuxowa ... Nie mial Rescue ... Na szczescie ext2fs odczytal
ta partycje pod winda, a potem fdisk i install :( Nie ufam Nortonowi
AVir!

--
	Artur Gawryszczak
	gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl