HighScreen

Autor: Krzysztof Wróblewski (wrobel_at_unizeto.com.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 15:16:46 MET

Panowie, mam problem z jednym gównainym komputerem z Vobisu, którego
oczywiście tam nie potrafili naprawić, mianowicie po zainstalowaniu WIN 98
sygnalizowany jest błąd explorera i rozjeżdżają się rejestry, próbowałem już
wszystkiego; update Biosu, sprawdzenie boot sectora dysku pod kątem wirusów,
wymiana kości pamięci, nie sprawdzałem tylko procesora. Konfiguracja
sprzętu, 32MB RAM (dwie kości DIMM), Porcesor Intel P200MMX, płyta FIC
2010+, sound BOOSTRAR 16, ATI RAGE, HDD Samsung 2,1GB. Poradźcie coś
logicznego.

--
Krzysztof Wróblewski
wrobel_at_unizeto.com.pl