Odp: HighScreen

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 22:07:41 MET

> Panowie, mam problem z jednym gównainym komputerem z Vobisu, którego
> oczywiście tam nie potrafili naprawić, mianowicie po zainstalowaniu WIN 98
> sygnalizowany jest błąd explorera i rozjeżdżają się rejestry, próbowałem
już

to znaczy co? Szlag trafia pliki rejestru windows?
No to bledy odczyt/zapis z dysku - proc nieprzetaktowany to moze beda
problemy z kontrolerem - a jak jest w win95? Dobrze? No to czeka Cie
szukanie jakiegos SP dla chipsetu... sorry sprecyzuj sie kapke bo podobnych
mozliwosci jest jeszcze sporo...

Pozdro,
Nightmare